cha cha!

Igår va ja på world class å brände av ett rygg,baksida axel pass plus 3 set trapz..
Tog tuben hem å stannade vid centralen för att käka lite på burger king som jag längtat efter ett tag.. Blev så kall på vägen hem så tappade upp ett varmt bad dirr när ja kom in. Kvällen stavades jobbrapporter och soffan.

Idag blir det troligtvis vilodag.. Och jag som hade planerat passen denna vecka för att få in armpasset under helgen:( Men det är bättre att vara utvilad å prestera max än att gå på halvfart å riskera överträning.
Känner att jag måste få sitta inomhus å inte göra nånting oxå, så denna dag ska jag bara äta gott, lyssna på musik å få tiden att gå riktigt långsamt. Kanske blir en promenad på sin höjd:)

Höstig klassiker som spelats i många år här hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0