World Class, man blir vart man tränar;)

Hej hej alla bloggläsare! Idag har jag varit å handlat på ica.. köpte 2 mellanmjölk, en limpa, köttbullar och lite snabbmackaroner. Resten av dagen spenderade jag genom att äta chips å dricka öl framför tv'n.

Nej vänta det var inte jag det! För jag har varit på World Class i fredags, lördags å idag söndag. Blev Bröst och utsida axlar, rygg å baksida axlar och idag armar samt vader.

Passen blir så grymt mycket bättre när man varierar gym emellanåt. Känns som att man chockar kroppen med andra maskiner å övningar. Försöker alltid att låta bli att ha den där "just another day at the gym"-feeling'n..

När jag kom hem idag blev det ett varmt bad i vanlig ordning  följt av lite Gossip Girl. Nu har jag precis avslutat veckans jobbrapporter å kan luta mej tillbaka å njuta av Jersey Shore som börjar om 10min :)

En eller eventuellt två vilodagar väntar nu framför mej och det känns faktist  rätt välbehövligt.

Hoppas ni haft en skön helg och att ni e peppade till maxxis inför en kommande vecka med nya möjligheter.


Beach 07.. När man endast blev medlem på gymmet för att sola gratis;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0