Burning wheels..

Tillbaka i soffan.. Helt förstörd i benen! Utslagen hjälte! Idag lyckades ja iaf behålla maten å proteinshakarna i magen mest för att ja inte åt för nära in på passet. Hade ett helt outhärdligt håll och ett grymt flås genom hela passet. Intesivt sammanfattar nog mina pass rätt bra. Har precis fått i mej 200gr torsk å 100gr ris å chillar lite innan godnattproteindrinken.
Hoppas ni läsare varit å krigat lika hårt på gymmet ni oxå!

Glöm inte att varje pass räknas, varje set, varje reps.. varje mål mat och varje minut sömn. Det ni gör idag avgör vad resultatet framöver blir.

Denna bild e från mitt livs första benpass som jag spydde på och jag e säker på att det har gett sina resultat, lika väl fysiskt som mentalt. Det var under det passet som jag lärde mej att pressa mej beyond the limits och där rädslan för att ta i så man tror man ska svimma försvann.. ¨
Tack till Johan för en värdefull och givande tid.



Kommentarer
Postat av: hmm

min dator blir överhettad av dina bilder... (A)

2010-11-30 @ 11:23:31
Postat av: simon

haha hmm.. vem kan det vara?;)

2010-11-30 @ 17:10:46
URL: http://simoncederlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0